Бус за извозване на строителни отпадъци под наем
Безспорно един ремонт има своите хубави и лоши страни. Хубавите са ясни на всички, но кои са лошите страни ? На първо място няма как да не отбележим „дружелюбните“ съседи, които постоянно ни пискат на главата, че им вдигаме шум, затрудняваме нормалното им ежедневие и куп други „дреболии“ от подобно естество.
Невъзможно е да подминем и вътрешните неудобства, които ни създава един ремонт. В продължение на няколко дни, седмици, сме принудени да живеем в почти „военна обстановка“. Използването на банята и храненията са разделени по график, за да могат майсторите да си вършат работата на спокойствие, а да не говорим за мръсотията и прахоляка, който сме принудени да дишаме.
Най-неприятната част обаче, е свързана с почистването на жилището след ремонта. Да оставим на страна за момента факта, че ще трябва да направите основно почистване на дома си, за да сте сигурни от хигиенична гледна точка, че всичко е наред. Преди да стигнете до това изключително „приятно“ занимание, ще трябва да се погрижите за изхвърлянето на строителните отпадъци, които са се събрали след приключването на ремонта.
Под строителни отпадъци разбирайте всеки един материал – от празните кофи за боя до изкъртените на парченца плочки! Стандартната процедура по тяхното изхвърляне е следната – събират се в няколко чувала и се извозват до сметището за утилизация на строителните отпадъци. В противен случай може да усетите „строгата ръка на Закона“ върху себе си, а Ви гарантирам, че това хич няма да Ви хареса.
При тази ситуация обикновено имате няколко варианта. Първият е да си доплатите на фирмата или майсторите, които са извършила ремонта и те да се заемат с почистването и изхвърлянето на строителните отпадъци. В случай, че това не е възможно може да се обърнете за помощ към хамалска фирма или бригада, която да поеме тази отговорност. И третият вариант е сами да се заемете с почистването и изхвърлянето на боклуците.
Всеки сам решава кой вариант да избере, но от практиката сме забелязали, че повечето хора предпочитат да си заплатят допълнително на фирма, която да се заеме с тази задача. Един от основните мотиви, поради които хората отказват сами да се заемат с това, е липсата на подходящ бус за извозване на строителни отпадъци.
Както споменах вече, Законът е много строг спрямо изхвърлянето на битови и строителни отпадъци и в него изрично е записано, че те трябва да се изхвърлят на специално обособените за целта места. Именно поради тази причина ще имате нужда от подходящ бус за извозване на строителни отпадъци или друг транспорт, с който да извършите превоза.
На границата на разумното би било, ако решите да използвате личния си автомобил за целта. Все пак не забравяйте, че на местата, върху които ще поставите чувалите с боклуци ще седнат Вашите децата, семейство и приятели и най-малкото от хигиенична гледна точка тази идея не звучи добре, тъй като дори след основно почистване в автомивката, винаги съществува 1 % шанс, при който работниците да не са си свършили съвестно работата и да си лепнете някоя зараза от немарливост.
Наемането на бус за извозване на строителни отпадъци в никакво случай няма да Ви излезе скъпо. Моят съвет обаче, е директно да се свържете с фирма, която би могла да се ангажира и с тяхното почистване, извозване и изхвърляне, защото така и така ще плащате, то какъв е смисъла да си цапате ръцете и да се правите на „Чичо Скрудж“ за „нищожна сума“, която няма да се отрази сериозно на Вашия бюджет?
Вашият коментар