Почистване и изхвърляне на чували със строителни отпадъци
Почистването на боклуците след ремонт е доста отегчителна, досадна и честно казано неблагодарна работа. Покрай нея ще изразходите адски много усилия, време и нерви, които няма да ви се отплатят по никакъв начин. Честно казано нямате много варианти или време за губене. Трябва на момента да решите дали ще се заемете сами с почистването и изхвърлянето на ненужните материали и боклуци или ще наемете фирма за изхвърляне на чували със строителни отпадъци от жилище. Предполагаме, че щом се намирате тук и четете този материал, то все още обмисляте какви действия да предприемете. За да ви помогнем да направите своя избор и да сте сигурни, че той ще бъде правилен, ще разгледаме как би се развила ситуацията, в зависимост от решението, което вземете.
Ако предположим, че сами се заемете с изхвърлянето на боклуците, то първото нещо, за което трябва да помислите е организацията на процеса. Нашият съвет е да не се „пускате по течението“ и да импровизирате на момента, а сериозно да помислите върху това как бихте могли да почистите по възможно най-ефективният начин, без да губите време и да полагате излишни усилия. Като хора, които са „врели и кипели“ в тази работа, ще ви разкрием, че „ключът от палатката“ се крие в превозното средство, което ще използвате за извозването на отпадъците до сметището за депониране. Без да си кривим душата ви казваме, че изобщо не бива да се захващате с това, ако нямате подходящ транспорт под ръка. Въпреки че, боклуците са прибрани в чували и на пръв поглед бихте могли да ги закарате на 1-2 или повече курса до сметището, то от „финансова гледна точка“, ще ви излезе много по-евтино да наемете фирма за изхвърляне на строителни отпадъци, сравнение с парите, които ще изхарчите за гориво и времето, което ще загубите. Все пак не вярваме, че живеете в близост до сметището и ще трябва да изминете поне 10-20-30 километра в едната посока, за да разтоварите боклуците.
Няма да е фатално, ако сами се заемете с изнасянето и натоварването на чувалите. Стига да имате физическите данни и възможности за целта. Просто ще ви отнеме повече време. Все пак ви препоръчваме да си намерите поне „една дружка“, която да ви помогне в тази трудна ситуация. Освен това трябва да отбележим, че, ако живеете в голям град и във вашият район има специализирано сметище за утилизация на строителни отпадъци, то законът ви задължава да изхвърлите вашите боклуци там.
Ако решите да се възползвате от нашите или тези на някоя друга фирма за изхвърляне на чували със строителни отпадъци, то в рамките на час-два няма да остане и следа от мръсотията, която няма как да не се образува по време на ремонт. ХАМАЛ БГ ви гарантира, че боклуците ще напуснат дома ви по възможно най-бързият и безпроблемен начин. Възможно е да ви предложим „компромисно решение“, при което да ви осигурим контейнер за строителни отпадъци, в който да оставите чувалите, а ние само да дойдем да ги вземем. Това ще ви излезе значително по-евтино от „комплексната услуга“ за тяхното почистване и изхвърляне.
Вашият коментар