Организира местене при смяна на жилище или офис

Фирма организира местене при смяна на жилище или офис в София

Промените са хубаво нещо, особено когато се отнасят до замяната на старото с ново, като например ново обзавеждане на дома. В даден момент на всеки от нас му се налага да направи подобрения в жилището си, да внесе нов уют в най-комфортното място за него.

Наред с прекрасните вълнения покрай избора на нови мебели и тяхната подредба в дома ни, възниква и неприятният въпрос: „Как и къде да преместим старите си мебели?”

Всъщност, това може да се окаже една не толкова сложна задача. Истината е, че на никой не му се занимава с подреждане, разглобяване, търсене на транспорт, ангажиране на познати, които да помогнат и т.н. Не всеки от нас разполага и с място, където да ги съхранява, а и често това се оказва напълно излишно.

Колкото повече обмисляме организацията на този затормозяващ процес, толкова повече се убеждаваме, че никак не е трудно да решим проблема просто като се доверим на хора, които бързо и лесно биха се справили с това или с други думи – да оставим тези хамалогии някоя фирма, която организира местене при смяна на жилище или офис.

Организира местене при смяна на жилище или офис

Избирайки възможността да се възползвате от хамалски услуги спестявате много време и притеснения. Ето няколко съвета, ако решите да се доверите на професионалисти:

  1. Желателно е да съставите списък, в който подробно са описани вещите и мебелите, които трябва да бъдат преместени;
  2. Да се изхвърлят ненужните предмети;
  3. Да бъдат предупредени съседите за деня и часа на преместването, както и за възможно продължително използване на стълбището и асансьора;
  4. При нужда да се осигури предварително разрешение за използване на асансьора;
  5. Ако мястото, където се намирате е трудно достъпно за транспорта на фирмата, предоставяща хамалските услуги, е важно да бъде осигурено място за паркиране предварително;
  6. Ако сред вещите, които трябва да бъдат пренесени, има хладилник или фризер е нужно те да бъдат празни, размразени и подсушени до 48 часа преди да бъдат транспортирани;
  7. Всякакви опасни и запалими вещества е нужно да бъдат отстранени от вещите, които ще бъдат пренасяни;
  8. Ако сред вещите има такива, които са фини и чупливи, то те трябва да бъдат събрани на едно място и да се надпишат, за да знаят хамалите, че е нужно да работят внимателно с тях;
  9. Специални грижи изисква преносът на извозването на ценни вещи, документи, пари в брой и бижута. Именно заради това той се уточнява предварително.

Организира местене при смяна на жилище или офис в София

 Ако все пак решите сами да опаковате вещите и мебелите си е нужно да направите следните неща:

  1. Нужно е да набавите всички здрави материали, които ще са ви необходими, като: кашони и кутии с различна дебелина, хартия за опаковане, тиксо, стреч фолио, канап, аеропласт и маркери в различни цветове;
  2. Опаковането трябва да започне до няколко дни преди преместването. Добре е първо да бъдат опаковани вещите, които се използват най-рядко;
  3. Не се опаковат запалими и опасни вещества;
  4. Съдържанието на всяка кутия или кашон трябва да бъде надписано;
  5. Чупливите вещи се опаковат първо в няколко пласта хартия, след което се поставят в кутия;
  6. Дрехите могат да бъдат оставени по закачалките или да бъдат опаковани плътно в кашони.

 Въпреки всичко, удоволствието от преобразяването на дома ни е в пъти по-голямо, когато си спестяваме личното участие около преместването на ненужните мебели и вещи. А и защо е нужно да го правим, след като живеем във време, в което намирането на професионалисти в извършването на подобна дейност не е никак трудно? Правилно. Не е наша работа.

Категория: Хамалски услуги

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *