Много от Вас знаят колкото много проблеми и затруднения може да срещнете по време на преместването на багаж от едно място на друго. Това начинание би Ви коствало много повече време и усилия от очакваните, така, че ако искате бързо и сигурно преместване, то най-добре оставете всичко в ръцете на опитни хамали, особено ако става дума за преместване на цял офис или фирма.
Съвременните хамалски услуги са много повече от транспортирането на вещи от едно място на друго. Те представляват пълен набор от услуги, които са тясно свързани с преместването – опаковане, планиране на процеса и още куп други дребни на пръв поглед нещица, които може да Ви се струват излишни, но всъщност до голяма степен от тях зависи дали преместването ще бъде бързо и лесно или бавно и отегчително.
С наемането на доказани професионалисти в областта, то бъдете сигурни, че всичко ще премине по-бързо от очакваното. Специалистите, които работят в тези фирми знаят как да организират цялото преместване на Вашото оборудване и обзавеждане по такъв начин, че преместването да бъде същевременно безопасно, ефективно и бързо. При положение, че оставите всичко в ръцете на хамалите, то ето как би протекъл процеса по преместването на офис оборудването, мебелите и останалите вещи, с които разполага фирмата Ви.
На първо време всичко ще бъде опаковано по целесъобразен начин. Така, че нищо да не се повреди или загуби по време на транспортирането им. Препоръчително, е да вземете със себе си всички ценни неща – документи, пари, папки, архиви и т.н. Хамалите ще опаковат вещите така, че когато ги разопаковате да знаете всяко нещо от кой отдел, канцелария и етаж, е било преди, за да не се стигне до едно лутане и объркване, което да Ви отнеме адски много време, докато разберете всъщност коя вещ от къде е. Обикновено опаковането се извършва няколко дена преди преместването, в зависимост от обема на вещите. Разбира се, възможно е да оставите тази задача на служителите си, а хамалите да се заемат само с товаро-разтоварните дейности.
Преместването може да отнеме не повече от един-два дена, в зависимост от обема на имуществото, с което разполага фирмата, но коректен отговор на този въпрос бихте получили, след като се консултирате с фирмата, която ще се заеме с преместването и бъде направен предварителен оглед на имуществото.
Вашият коментар