Хамали за събиране и изхвърляне на ненужна покъщнина
Всеки разполага в дома си с вещи, които не използва и такива, от които честно казано няма нужда, но неясно защо не ги изхвърля. Обикновено в повечето случаи става дума за липса на време и желание да бъде решен този проблем. Много хора предпочитат да използват свободното си време, за да си починат или да свършат някаква друга работа, отколкото да се погрижат за дома си. До момента, в който установят, че са натрупали прекалено много ненужни вещи и ако продължат в същия дух, в най-скоро време няма да има място за тях самите.
Неразумно би било да загърбите работата си, за да се заемете с изхвърлянето на ненужната покъщнина. Това обаче, не е причина тази задача да не бъде свършена. Поставени по този начин нещата, то нямате много варианти. Или се захващате сами с работата за сметка на работата, семейството и приятелите или оставяте някой друг да се заеме с това. Повярвайте ми, че никой няма да го направи безплатно, а щом ще си плащате за събиране и изхвърляне на ненужна покъщнина, то поне платете на хора, които си разбират от работата и със сигурност не биха Ви подвели, ако им се доверите.
Става дума за фирма за хамалски услуги. Това са хората, които могат да Ви свършат тази работа и да Ви спестят неволите, през които ще преминете, ако се заемете сами със събиране и изхвърляне на ненужна покъщнина. Ако позволите да Ви препоръчаме фирма, която на 100 % ще оправдае очакванията Ви, то на момента Ви казвам – HAMAL BG. В нея работят изключителни професионалисти, които по всяко време от годината, месеца, седмицата или деня могат да ви се притекат на помощ.
Неслучайно споменах, че едно такова разчистване може да Ви създаде куп главоболия, за които предполагам, че дори не подозирате. Хипотетично, ако предположим, че заемете сами с тази работа, то първото нещо, с което е възможно да срещнете сериозни затруднения е организацията на процеса. Тъй като е почти невъзможно да се справите сами с изнасянето на някои вещи (секция, хладилник, диван и т.н.) ще имате нужда от помощ. Така че трябва да си потърсите поне един човек, който да може да Ви окаже съдействие при нужда, дори не за цялата работа, а само за изнасянето на някои вещи. Това автоматично усложнява планирането на работата, тъй като освен с Вашия график, ще трябва да се съобразите с ангажиментите на Вашия човек.
Пристъпваме към възможен проблем номер 2. Това е намирането на подходящ превоз, с който да извършите извозването на ненужните вещи до сметището. Предполагам, че като всеки разумен човек не смятате да оставите „боклука“ пред входа, на улицата или около кофите за смет. В случая имате нужда от каквото и да било превозно средство с достатъчно голяма каросерия, която би могла да събере изхвърляното количество отпадъци. В зависимост от това може да имате нужда от едно малко ремаркенце или пък от над 3,5-тонен камион.
И не на последно място трябва да отбележим опасностите, които стоят зад една такава хамалска дейност. Възможно е да си причините сериозна контузия, ако не бъдете внимателни. Колкото и да бъдете бдителни знайте, че понякога нещата просто се „случват“ и изневиделица може да Ви „стовари“ нещо от купчината боклуци, да се спънете или да изпуснете дадена вещ върху кракът си.
Така че, ако нямате намерение да рискувате и да се натоварвате с проблеми от подобно естество, то най-добрия възможен изход от ситуацията е наемането на фирма за хамалски услуги!
Вашият коментар